.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقلال سياسي از شاخصه‌هاي اصولگرايي است

فرماندار رشت گفت: اصولگرايي شعار عملي كشور و استقلال سياسي از شاخصه‌هاي آن است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، سيد ولي‌الله عظمتي رهبري آگاهانه و حكيمانه امام خميني(ره) را رمز پيروزي انقلاب اسلامي عنوان كرد.
وي گفت: مردمي بودن انقلاب از ويژگي‌هاي مهم اين حماسه بزرگ بوده و بر خلاف تمام انقلاب‌هاي دنيا، انقلاب اسلامي كاملاً مردمي و اسلامي است.
فرماندار رشت اظهار داشت: انقلاب اسلامي سرمايه‌اي درخشان است كه امام خميني(ره) به كمك مردم فداكار ايران براي ما به ارمغان آورده و سبب شد كه ارزش‌هاي ناب اسلامي در جامعه شكل بگيرد.
عظمتي بر ضرورت حفظ دستاوردهاي انقلاب تأكيد كرد و اظهار داشت: بايد تمام تلاش خود را براي حفظ و حراست از دستاوردهاي انقلاب سوق داده و آن را به طور دقيق به نسل بعدي انتقال دهيم.
وي تصريح كرد: مسئولان نظام بايد توجه ويژه‌اي نسبت به مباني اعتقادي و اساسي نظام داشته باشند و تمام تلاش و توجه خود را براي خدمت به مردم معطوف كنند.
فرماندار رشت با اشاره به اينكه بايد شاخصه‌هاي اصولگرايي در ابعاد مختلف آن را مورد توجه قرارداد، افزود: بحث اصولگرايي، شعار عملي كشور است و شاخصه‌هاي آن بايد در هويت ديني و مباني اسلام شناسايي شوند.
عظمتي شكل‌گيري انقلاب اسلامي را بر پايه اعتقادات ديني و ايماني مردم و امام راحل اعلام كرد و اظهار داشت: وظيفه داريم با شناخت كافي نسبت به انقلاب و آرمان‌هاي امام(ره) اين نهضت را حفظ كنيم. متن فارسي


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.